torsdag den 9. februar 2012

Der der med en lugt af l.o.r.t.?

Kan nogen sige mig hvorfor der altid lugter af  l.o.r.t der hvor der er mange børn samlet? Får pædagogerne afmonteret lugtesansen den første dag på seminariet?

Nu har jeg haft børn i børnehave og DUS i en del år, og den slår bare næsten aldrig fejl. Hver gang, man kommer for at hente sit lille vidunder, så lugter der af l.o.r.t!

Jeg har undret mig en del over, hvordan der ALTID kan lugte sådan?

Er udsugningssystemer, duftfrisker og andet i samme kategori ikke nået til skoler/institutioner? Eller er det også sparet væk? Måske har man også sparet håndtagene på vinduerne væk, siden man ikke lufter ud?

Er det virkelig kun udenpå, at vores børn er små søde englebasser? - underforstået at indeni - HELT indeni - som i tarmene, ikke i sjælen, er der rendyrket ondskab?

Hvorfor kaster pædagogerne ikke op, de går jo i lugten hele tiden? Bliver de immune?

Hvorfor er der ikke nogen der gør noget? Jeg kan da ikke være den eneste som synes, det er klamt med klamt på??

Jeg tænker, at en løsningsmulighed er at holde op med at give børnene mad, så må lugten da forsvinde lige så stille? (så slipper jeg også for at smøre madpakke - win - win!)

Det går lige op for mig, at børn og pædagoger jo ikke kan lugte det, fordi de er evigt forkølede fordi de er alt for mange stuvet sammen på alt for få m2.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar